lauantai 30. maaliskuuta 2013

Middle of nowhere

Moikka vaan:)
Mä tylsistyn kuoliaaks lomalla... Kaikki valittaa siitä että ei pääse mihinkää mut mä oisin mieluummi kotona:/ Eli mä oon iha yksin täällä Hietajärvellä jossa netti pätkii, telkusta ei näy kolmosta eikä nelosta ja kaike lisäks pitäs vielä lukee kokeisii.. Ei vaa huvita :/ Ainut kiva et täällä menee hiihtolatu järven ympäri... ei kuulosta normaalisti kivalta eihä:D Mut sitten kun on tommonen ihana koira jolla on iha liikaa energiaa ja voi sen kaiken energian purkaa vedätykseen suksilla nii se on kivaa:) Tarttee siis vaan sukset ja vetovaljaat ja sitte menoks:) Koiraa ei tartteekkaa muulla lenkillä käyttääkkään.
Sitten oon käyny paistaa makkaraa keskellä järvee pikku saaressa porukoitten kanssa ja kävin eile jopa avannossa:D Ihme että uskalsin.
Tän aamun oon vaa taistellu telkkarin kanssa että sais ne puuttuvat kanavat näkymää... Ei onnistunu:/ Onneks on tää puhelin joka nyt alkoki taas toimimaan koska muute täältä ei vois selvitä yhtenä kappaleena pois:D Tää on siis eka kerta ku kokeilen tätä puhelimen blogger ohjelmaa nii saa nähä saanko yhtää kuvia laitettuu:D
Olin tässä viime viikon keskiviikkona lakettelemassa koulun liikuntaryhmien kanssa.Oli kyl kivaa Musella pitkästä aikaa. Laitan jotain kuvia sieltäkin jos onnistuu:D
Nii jaja jos joku haluu seuraa mua instassa nii ettikää vaa nimellä satuusi.











perjantai 8. maaliskuuta 2013

Haluan sun palaavan

 Torstai 7.3.13

  Rakas päiväkirja....eikun mitä? Tän päivän aamu meni tyhjennellessä remonttiin menevän huoneeni kaappeja ja mitäs sieltä löytyikään... Vanhoja päiväkirjoja ja muuta krääsää johon sitten se kaappien siivous tyssäsikin. Nolotti ja nauratti se mitä joskus on tullu kirjoteltua niihin päiväkirjoihin:D Löytyi myös paljo vanhoja kuvia ja melkei alko itkettää ku katteli niitä ja tuli nii paljo vanhoja muistoja mielee. 
   Siinä yhen aikaa Anniina tuli meille ja meillä oli suunnitteilla et Anniina tulis meille mun reenien jälkeen yöks. Lähettiin meiltä Anniinan kaa sitte kuvaamaa ku siellä oli ihan semi hyvä ilmakin. Mä päätin että musta ei tarttee ottaa kuvia, koska sillon oli niin ihanan ja kuvauksellisen olonen että....
    Just ennen ku ois pitäny alkaa valmistautuu reeneihi tuli soitto, että en saakkaan kyytiä areenalle. Äiti oli muistanu ajan väärin ja ilmotti sitte et pitää lähtee bussil. Noo vähä kiire tuli mutta kerkesin. Reenit meni ihan hyvin ja käytii sitte hakee viel reenien jälkee pitsaa:D Pitsaenergialla menee ainaki hyvi huomenna peli:D


Otoksii Anniinasta :)

    Katottiin siis vielä komedialeffa Yes Man,Jim Carreyn tähdittämä. Tosi huikee leffa oikeesti! Suosittelen!:) Leffa kertoo Carlista (Jim Carrey) joka kieltää elämässään lähes kaiken. Hän keksii syitä joilla voisi kieltäytyä ystäviensä juhlista ja muista tapahtumista. Kaikki kuitenkin muuttuu kun Carl tapaa vanhan ystävänsä, joka pakottaa hänet mukaan Yes-tapahtumaan. Tapahtuman jälkeen Carl uskoo että hänen on sanottava kaikkiin ehdotuksiin myöntävästi. Carlin elämä todellakin muuttuu. 
   Me valittiin Anniinan kanssa tää leffa just Jim Carreyn ja myöskin Zooey Deschanelin takia. Zooey siis näyttelee siinä sarjassa Kolme miestä ja tyttö:)



Haha ainii kuunelkaa Robinin uus biisi Haluan sun palaavan;)

-Satu

keskiviikko 6. maaliskuuta 2013

Jotain tietoo musta


Hellou kaikki!
   Kaikki varmaankin miettii nyt että ömm.. kuka? Mut siis tätä blogii kirjottelee 15 vuotias tyttö Joensuusta. Tätä blogin tekemistä oon harkinnu aika pitkään, sillä epäilen että tää kirjotteleminen jää vähäseks. Mutta nyt tuli semmonen olo, että pitää yrittää. Blogiin tulee varmaan paljon juttua hepoista, sillä heppojen kanssa tullee paljon touhuttua. Kuviakin yritän laitella aina kun jotain julkaisukelpoista saa otettua. Kamerana toimii Canonin 1100D. Ihan hyvä kamera, mut parempiikin on:D
    Kiinnostuksen aiheet menee mulla siinä hevosista ja rastastuksesta, jalkapalloon ja siitä kuvailuun ja muuhun säätämiseen. Jalkapalloahan harrastan FC Hertoissa. Pelipaikkana tottakai ihana maalivahdin rooli.. Ja näistä syistä ei oo nää paikat ihan kunnossa:/ No mutta nyt perjantaina taas olisi peli ja saa nähdä mitä tulee:)
    Mun rakkaasta hurtastakin, Sakesta tulee varmasti myös kirjoitettua jonkin verran. Sakkesta kirjoittelen siis myöhemmin postauksen johon yritän löytää kuviakin.
    Erityisen ilonen oon nytten ku vihdoin pääsin kotiin loman vietosta. Hiihtolomaa oon nytte viettäny osan Lappeenrannassa ja osan Turussa. Veljen jääkiekkopelejä käytiin siis Turussa kattomassa:) Loppu loman taidan viettää ihan kotosalla kavereitten kanssa ja jos sitä tallillakin pyörähäisi. Pitäisi alkaa lukea maantietoa tuleviin mantsan kokeisiin... kiinnostaa taas niin paljo.. On koulussa onneks hyväkin puoli nimittäin kaverit, joita onkin jo iso ikävä! Mutta ei kyllä tarvitse loman loppua eheei ;)
  Loppuun vielä muutama kuva musta että saisitte vähän kuvaa miltä näytänkin.

 






Ratsastuskuvat oli lähinnä viime vuodelta sillä tänä vuonna ei ole kuvaajia tunneille löytynyt.:(

- Satu