Hellou kaikki!
Kaikki varmaankin miettii nyt että ömm.. kuka? Mut siis tätä blogii kirjottelee 15 vuotias tyttö Joensuusta. Tätä blogin tekemistä oon harkinnu aika pitkään, sillä epäilen että tää kirjotteleminen jää vähäseks. Mutta nyt tuli semmonen olo, että pitää yrittää. Blogiin tulee varmaan paljon juttua hepoista, sillä heppojen kanssa tullee paljon touhuttua. Kuviakin yritän laitella aina kun jotain julkaisukelpoista saa otettua. Kamerana toimii Canonin 1100D. Ihan hyvä kamera, mut parempiikin on:D
Kiinnostuksen aiheet menee mulla siinä hevosista ja rastastuksesta, jalkapalloon ja siitä kuvailuun ja muuhun säätämiseen. Jalkapalloahan harrastan FC Hertoissa. Pelipaikkana tottakai ihana maalivahdin rooli.. Ja näistä syistä ei oo nää paikat ihan kunnossa:/ No mutta nyt perjantaina taas olisi peli ja saa nähdä mitä tulee:)
Mun rakkaasta hurtastakin, Sakesta tulee varmasti myös kirjoitettua jonkin verran. Sakkesta kirjoittelen siis myöhemmin postauksen johon yritän löytää kuviakin.
Erityisen ilonen oon nytten ku vihdoin pääsin kotiin loman vietosta. Hiihtolomaa oon nytte viettäny osan Lappeenrannassa ja osan Turussa. Veljen jääkiekkopelejä käytiin siis Turussa kattomassa:) Loppu loman taidan viettää ihan kotosalla kavereitten kanssa ja jos sitä tallillakin pyörähäisi. Pitäisi alkaa lukea maantietoa tuleviin mantsan kokeisiin... kiinnostaa taas niin paljo.. On koulussa onneks hyväkin puoli nimittäin kaverit, joita onkin jo iso ikävä! Mutta ei kyllä tarvitse loman loppua eheei ;)
Loppuun vielä muutama kuva musta että saisitte vähän kuvaa miltä näytänkin.
Ratsastuskuvat oli lähinnä viime vuodelta sillä tänä vuonna ei ole kuvaajia tunneille löytynyt.:(
- Satu
jee vihdoin!! hyviä kuvia satu ;)
VastaaPoista