Moikka vaan:)
Mä tylsistyn kuoliaaks lomalla... Kaikki valittaa siitä että ei pääse mihinkää mut mä oisin mieluummi kotona:/ Eli mä oon iha yksin täällä Hietajärvellä jossa netti pätkii, telkusta ei näy kolmosta eikä nelosta ja kaike lisäks pitäs vielä lukee kokeisii.. Ei vaa huvita :/ Ainut kiva et täällä menee hiihtolatu järven ympäri... ei kuulosta normaalisti kivalta eihä:D Mut sitten kun on tommonen ihana koira jolla on iha liikaa energiaa ja voi sen kaiken energian purkaa vedätykseen suksilla nii se on kivaa:) Tarttee siis vaan sukset ja vetovaljaat ja sitte menoks:) Koiraa ei tartteekkaa muulla lenkillä käyttääkkään.
Sitten oon käyny paistaa makkaraa keskellä järvee pikku saaressa porukoitten kanssa ja kävin eile jopa avannossa:D Ihme että uskalsin.
Tän aamun oon vaa taistellu telkkarin kanssa että sais ne puuttuvat kanavat näkymää... Ei onnistunu:/ Onneks on tää puhelin joka nyt alkoki taas toimimaan koska muute täältä ei vois selvitä yhtenä kappaleena pois:D Tää on siis eka kerta ku kokeilen tätä puhelimen blogger ohjelmaa nii saa nähä saanko yhtää kuvia laitettuu:D
Olin tässä viime viikon keskiviikkona lakettelemassa koulun liikuntaryhmien kanssa.Oli kyl kivaa Musella pitkästä aikaa. Laitan jotain kuvia sieltäkin jos onnistuu:D
Nii jaja jos joku haluu seuraa mua instassa nii ettikää vaa nimellä satuusi.






Ei kommentteja:
Lähetä kommentti